Novos tests da DGT para a obtención do permiso de condución B-1

Acabo de me fazer com um dos novos tests que a DGT está a promover para a obtençom do permiso de circulaçom para turismos.

Podedes descarrega-lo nesta ligaçom.

Aproveitade se é que estades com o tema do carné. Deixo-vos aqui um exemplo duma das novas perguntas:

1. Vostede circula por un barrio conflitivo do extrarradio de Madrid e non se decatara até que se encontra cun semáforo en vermello. Como se comportará?
a) Viro á esquerda inmediatamente, obviando o sinal
b) Baixo do coche e monto co condutor do Renault granate que teño diante, protexendo a miña vida ao se tratar probabelmente dun dos líderes da banda local
c) A velocidade máxima permitida nestes casos aumenta até os 160 km/h, co que aproveito para evitar que o Seat Marbella branco que hai a uns 25 metros se cruce ao meu paso no medio da estrada e me dean de hostias 8 xitanos

0 comentários:

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger