Cuando el mundo es gilipollas: Mariano Rajoy

Mirada PENEtrante pseudo-bovina, peiteado ultramoderno modelo "Génova", verbosidade "xuperior", intelecto superdesenvolvido, conhecimentos avançados sobre todas as matérias...

S-A-R-A-S-S-S-A

A sua última liçom/palestra involuntária deu-na há um par de dias durante a sua intervençom no Congresso Nacional da Empresa Familiar em Palma de Malhorca. Segundo recolhem diversos diários, o presidente do PP restou-lhe importância ao cambio climático aludindo a um curmão seu, catedrático de Física da Universidade de Sevilha: Eu deste assunto sei pouco, mais o meu curmão suponho que saberá. E entom dixo: "Ouça, trouxem aquí dez dos mais importantes cientistas do mundo e ningum me garantiu o tempo que ía fazer amanhã em Sevilha. Como alguem pode dizer o que vai pasar no mundo dentro de 300 anos?", preguntou-se o líder da oposiçom. Por isso, asseverou, nom podemos converter esta questom "no gran problema mundial".

A juízo de Rajoy [Rak'soi], ATENÇOM!: "há outros problemas mais importantes, como os problemas do sector energético e os problemas das emissons".

Mais... as "emissons" e o cambio climático... som... assim como... cousas interrelacionadas... nom???

Podedes escutar as declaraçons em tono "bar, café +
carajillo" na seguinte ligaçom.

El-Primo de Rajoy

1 comentários:

Anónimo disse...

non miras ijual a tododolos partidos, o teu bloj e unha merda. p.d. non son luxas

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger