Humor á galega

Por fim uma iniciativa como dios manda...

O vindeiro mércores 31 deste mês apresenta-se em Ponte Vedra a revista Retranca, humor em clave galega e para a Galiza, numa data avondo significativa, a coincidir com a noite do Samaín, uma das celebraçons pagãs mais estendidas e conhecidas do mundo celta, exportada para os USA desde Irlanda há uns quantos anos.


Bo dia a tod@s e bo começo de semana. Eu ando meio raro, com dor de peito estilo "por que?" e hoje tivem que sair antes do curso (os/as alunos/as encantados/as, claro. Até uma aluna me perguntou: "E mañá xa estarás ben?... Ao que respostei: Non me desexedes mal tan pronto!).

Sorte que esta semana é mais bem semaninha para mim, que eu fago "ponte" no dia de defuntos... Chachi!

Saúde! =)

0 comentários:

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger