Cuando el mundo es gilipollas: Yolanda Castaño

Yolanda Castaño: Diva. Star-vate. Poetisa. Presentadora de TV. Actual directora da Galeria Sargadelos da Corunha, despois de aceitar sibilinamente o cargo cujo nomeamento dependia, até a sua chegada, de Isaac Diaz Pardo.

Esta moça protagoniza nestes dias uma curiosa situaçom. A conhecida página de humor gráfico Aduaneiros sem Fronteiras publicara há já vários messes um desenho em que se parodiava o feito antes aludido (a "traiçom" de Yolanda a Isaac Diaz Pardo, ao aceitar o cargo que lhe ofereceram os declarados inimigos do histórico galeguista sem contar com a opiniom dele) de maneira muito criativa e engraçada. A gráfica em questão consistia num painel em que aparescia Yolanda em roupa interior e ao seu carom um pequeno vestidor com cujas prendas se podia ir vestindo a poetisa de múltiplas formas e segundo variadas tendências. Como se intue pola foto que tendes acima, o "chiste" era boissimo (podeis ve-lo desenho original e ainda brincar com ele aqui) e deu para multitude de comentários na página, uma boa quantidade a desprestigiar e a atacar Yolanda (uma "figura pública", dito seja de passagem, moi pouco apreciada na Galiza, por diversos motivos. Mais o caso devera ser: e que? Yolanda ganha a vida com o seu, que se foda o resto... nom?).

O conto saltou agora ao cenário público, quando se soubo que a poetisa, através dum advogado, ameazou o autor da página de Aduaneiros com demanda-lo se nom retirava a gráfica e os comentários ofensivos. Mentres, a inocentinha de Yolanda andava a dizer nos meios que ela nom ameazara ninguém, que tentara resolver amigavelmente a situaçom, que só lhe molestavam as calúnias e que por isso "fixen que contactase con eles un terceiro, un amigo avogado" (sic.). O caso é que a mim também me "proe" que me cobrem 6€ por uma beberagem de quase-pseudo álcool as fins de semana, e tenho que me foder Yolandinha, igual que tu se é que se metem contigo por seres uma p*** snob e uma falsa do caralho.

Como o falar nom tem cancelas, pois a cousa anda como segue: a página de Aduaneiros fechou temporalmente por se acaso (podeis ver o seu comunicado na própria ligaçom da sua pagina que vos acheguei antes), Yolanda anda a se fazer a vítima e a "blogosfera" galega a se posicionar maioritariamente a favor do humor e da critica da raçom galega.

Podeis ler a entrevista de Vieiros a Yolanda e ao responsável (Berto) de Aduaneiros na seguinte ligaçom.

Se ainda tendes dúvidas sobre a pretensa "negociaçom amistosa" que preconiza Yolanda, também se pode consultar a carta que lhes remeteu o "amigo advogado" aos responsáveis do desenho na seguinte ligaçom.

Eu, que também me posiciono, COMO É LÓGICO, em favor do HUMOR, do RISO INDISCRIMINADO e da LOUCURA COLECTIVA, quero pôr o meu grao de arena com uma pequena poesia dedicada à nossa querida snobish-vate Yolanda Castaño:

Yolanda, Yolanda, pássaro que nom anda
bela estrela do céu
-aberto/a-
es um pouco puta;
mais nom te preocupes
A Telegaita ainda é mais puta
ca ti...
(mira para o Pinheiro
-a árvore nom, o maricom dos lentes-).

Fodes com rapazes,
fodes com rapazas,
tudo vale
(rolhito Borrazás)
com que leves uma merda anoada
nesse colo tam snob
em plan saco de prestígio.

Yolanda escrebes guay
e o teu apelido case rima com "coño"
-em espanhol-
como quando fai falta, nom sabes?
para ascender socialmente
e toda essa merda.

... Comebolsas City

NOTA: E para que conste, tenho que dizer que o que aqui se critica som duas cousas:

1º. A imaxe que a mesma Yolanda quer dar de si própria, porque curiosamente se repete em todas aquelas apariçons públicas dela de maneira idêntica (posmoderna "chic", com um ar de iluminada-ultracriativa, etc.)
2º. A sua posiçom ultra-defensiva e interesseira neste caso (eu quigem colaborar... mais som os demais quem nom querem e me ultrajarom...)

Do resto nom me importo um caralho...


0 comentários:

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger