Falar e escoitar. A importância da empatia e a posta em valor da alteridade
A semana passada rematou o curso "Falar e escoitar. Como e cando" de que vos falara há pouco mais de um mês. As distintas experiências e focagens que os/as sucessivos/as relatores/as tentárom transladar, com um grande nível de sucesso em geral, fôrom enormemente construtivas e enriquecedoras, feito para o que contribuiu com certeza o amplo abano de disciplinas a que todas estas persoas se dedicavam (professorado, estudiosos da música tradicional galega, profissionais da palavra -afinal resulta que ninguém gosta da denominaçom "contacontos", algo perfeitamente entendível-, regueifeiros, pedagogos/as etc.).
Resulta moi gratificante saber que nom som poucas, precisamente, as persoas que tencionam cada dia fazer do ensino uma tarefa mais integradora e cativante que implique a todas as partes da comunidade educativa (estudantado, professorado, famílias e PAS) como ponto fulcral para uma educaçom que revalorize a ideia da co-formaçom alunado-professorado, às vezes (por que nom?) incluso bidireccional e retro-alimentada. O futuro do nosso estudantado depende da posta em valor desta perspectiva inovadora e ambiciosa. O objectivo bem o merece.
Por sorte, passo a passo, vai ficando atrás aquela época em que o panorama interpretado e reproduzido por Francesco Tonucci, na sua genial "Máquina da escola", parecia o único dos possíveis.
"Paradoxalmente, poderíamos afirmar que tenhem sucesso na escola quem nom o precisam. A escola, que debería contribuir a introducir a igualdade entre os cidadãos, pola contra alimenta as diferenças." (F. Tonucci)
25.5.09
|
Etiquetas:
A máquina da escola,
escoitar,
falar,
Tonucci
|
Esta entrada foi adicionada o 25.5.09
e está classificada sob as "etiquetas"
A máquina da escola
,
escoitar
,
falar
,
Tonucci
.
Podes seguir qualquer resposta a esta entrada
através de RSS 2.0 feed.
Também podes deixar um comentário,
ou trackback desde o teu próprio web.
Subscrever:
Enviar feedback (Atom)
2 comentários:
http://www.myspace.com/mandodiao
Nom sei se a tua intençom, Anónim@, é que saiba da visita dos Mando Diao a Madrid e Barcelona cara a finais de ano (?).
Sempre som uma boa opçom estes suecos, ainda que no concerto em que apresentárom o seu recente disco a carom dos Franz Ferdinand de Alex Kapranos nom brilhárom todo o que esperava.
Asi e todo, boa música.
Apertas! ;)
Enviar um comentário