Bisturi-Style

Amanhã, por fim, é o gram dia: vam-me operar da miopia, afecçom visual que me acompanhou durante os últimos 19 anos e da que já começava a estar um pouco farto...


Assim que volverei visualizar todo quanto me arrodea com a claridade que as cousas merecem; já sejam aquedutos, pedras ciscadas ou que for. Dalguma maneira espero volver experimentar as sensaçons que tinha quando era neno, com a inocência de quem vê as cousas sempre duma ténue cor azul e amarela, e a ingenuidade de pretender observar nas pessoas toda a sua bondade com uma simples olhada. Como quando éramos novos e ficávamos perplexos quando víamos por vez primeira um insecto raro e abríamos os olhos tanto como podíamos, com um chisco de medo, para esculca-lo demoradamente e aprender, aprender... sempre a aprender...


Acabou-se usar os lentes para atinar-lhe melhor à imensa torta de comunhom, acabou-se carregar com os líquidos das lentes de contacto quando havia fim de semana de acampamento e ter que andar metendo o dedo no olho às 6 da manhã para nom sofrer o "efeito névoa" ao despertar, acabou-se a vergonha que me dava dizer de pequeno (e ainda nom tam pequeno) que tinha nom sei quantas dioptrias e que pensassem que nom via nada (ainda que de feito assim era) e me pugessem essa cara de lástima que tanto odiava.

Assim que manhã será o fim de moitas cousas (seguramente pequenas cousas, mais que constroem o dia a dia anónimo de todos/as nós) e será o começo doutras novas.

Ainda me queda moito caminho que percorrer e a partir de manhã poderei vê-lo, à fim, com os meus próprios olhos... e mirar uma pessoa aos olhos foi algo do que sempre gostei e, à vez, curiosamente, algo que sempre me puxo nervoso.

Nunca tanto gostei de despedir-me desta maneira: Vemo-nos!!


Para os/as despistados/as, o que vedes na imagem é justo o que me vam fazer amanhã: "filetear" a córnea. Mais informaçom aqui.

1 comentários:

Anónimo disse...

...igual chego un pouco tarde, pero a miña experiencia como operado é moi boa... ánimo e benvido ó mundo da praia sen lentes... :)

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger