EeB espaço musical

Desde que a era da (des)informaçom inundou as nossas vidas som moitas as mudanças que se tenhem producido na maneira de as vivermos, mas o que se viu mais poderosamente afectado foi, sem dúvida, o nosso hábito de consumo (occidental way of life & development).

Com efeito, podo confessar sem pudor que levo anos sem mercar um disco (que nom é o mesmo que nom investir em música, olho!) e, agás contadas e extraordinárias excepções, moitíssimo tempo sem acudir ao cinema, quando menos de maneira regular. Todo está na Internet, nom si? Há quem vê neste feito (como o Pequeno-Ramón e o Luís Robos, da celebérrima SGAE) um atentado contra o Status Quo que deve ser reparado com leis, gravames e impostos vários. Há outras persoas, coma mim, que vem nisto uma consequência lógica da deriva dos tempos modernos, entendendo que som os criadores (t.c.c. "iluminados") quem devem adaptar-se à persoa consumidora, inovando e procurando novos canais de transmissom e ideias para fazerem atractivo o seu trabalho, e nom as persoas consumidoras quem tenhem de defrontar o custo do imobilismo e patetismo evolutivo desta grande caterva de pseudo-progres que fumam picadura, consomem cocaína (esporadicamente) e levam casacas com cotoveleiras.

Felizmente, o feito que exponhia no princípio do anterior parágrafo acaba de mudar. Por que (seguramente nom vos perguntareis)? Porque um grupo do que gosto moito, os granadinos Los Planetas, venhem de sacar hoje mesmo um novo CD recompilatório, que vem sendo uma espécie de antecipo do que será o seu novo disco de estudo (teórica causa de que este ano nom acudiram finalmente ao Festival do Norte vilagarciám. Caghiná!).

Por pouco mais de 27 ouros (€) já pedim via Internet o pacote completo: CD ("Principios de Astronomía", 18 temas + 1 inédito), DVD (22 videoclips) e mais banda desenhada de Juanjo Sáez. Assim da gosto mercar!

Podeis escoitar o tema inédito "Soy un pobre granaíno" no seu myspace e também encarregar o novo disco em ediçom limitada (CD + DVD + Banda desenhada) ou corrente (CD).

Mais info sobre o novo disco nesta ligaçom.

Para quem goste da segunda pirataria mais importante do século XXI, logo da de Somália, pode descarregar o CD (versom simples) na seguinte ligaçom (rede Bit-Torrent).

Adenda #1: Descarregamento direito desde El Rincón de Kik. Ligaçom anulada.

Saúde e viva a música hostia!

0 comentários:

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger