Secçom: Munco Vacún

Nova secçom em que analizaremos curiosidades e ocorrências várias da vida neste planeta, que algum dia acabará por estoupar. Mentres nom dá acontecido o desastre (?), imos deleitar-nos.


Arbre du Ténéré. Árvore que foi declarada umha vez a árvore mais isolada do planeta (a única em mais de 400 km. à redonda). Situada na regiom de Ténéré no Sáhara, na zona norte de Níger).

Baldwin Sreet.
A que é considerada oficialmente rua com mais percentagem de desnível do mundo. Está em Nova Zelandia e tem mais costa do que as legendárias ruas de Los Angeles ou Sam Francisco, pois chega ao 35% de desnível. Extraoficialmente, há outra rua em Pittsburgh (Pennsylvania) que, diz-se, tem maior percentagem ainda, pois mediçons nom oficiais outorgam-lhe o 37%.


Colletto Fava. Umha pequena colina de 1.500 mtr. na zona italiana do Piamonte que tem un coelho rosa no cúmio de 600 metros de longitude e 6 de altura.

A fraga da esbástica. Quiçais plantados para comemorar o aniversário de Hitler ou para amossar a lealdade ao führer, este feixe de pinheiros da zona alemá de Zernikow tem a forma do sinal que os nazis adoptaron como o representativo da sua aliança.

Fucking, Austria. Pequena populaçom austríaca perto de Salzburgo que recebe o nome de Fucking (inglês: fodendo). Mais a etimologia deste nome nom tem a ver com o inglês, evidentemente, senom com as línguas germánicas. O seu nome vém dado por umha pessoa que habitou a vila moitos anos atrás, um homem chamado Focko. O sufixo -ing significa "xente" na língua germánica antiga, com o qual Fuckin viria a significar "o local/lugar da gente de Focko". Ainda assim, o letreiro à entrada da vila nom deixa de ser curioso.

Graças à Wikipedia pelos dados fornecidos.

0 comentários:

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger