Secçom: Mentiras, infâmias, arrecaralhos e outras calúnias

Apenas acordara esta manhã e já empezou o mundo a tocar-me (tocar-nos) os colhóns. Si amig@s, porque apesar de que passedes da política, da sociedade e a mãe que os pariu, há gente por aí adiante fodendo demais em nós; e o que é pior, gente paga por nós próprios. Manda caralho!


A notícia em questom é a seguinte: "Além das que no seu caso sejam as suas ocupacións particulares, os ex-presidentes da Junta de Galiza (Xunta de Galicia / Conjunción gallega -segundo o bilinguismo harmónico Paco-Vasque-Lousadil) ingresarám durante doce anos mais de cinco mil euros (€) cada mês, até um máximo de 68 mil anualmente, e durante doce anos, umha vez que se aprobe a reforma legislativa desenhada polo actual goberno".

Em resumo, que Fraga, por pormos um exemplo inocente, vai cobrar de todos nós, despois de todo quanto nos tem fodido durante 16 anos "democráticos" mais outros vinte ou trinta de ditadura (e se nom morre antes, Avemariapurissima...) 11.314.248 das antigas pesetas de merda (assim parece mais nom? É por puro sadomasoquismo...).

O caso é que ainda que esses ouros (€) fossem para alguém que me caísse bem foderia-me igualmente. Puta merda!

Podedes ampliar a notícia aqui.

0 comentários:

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger