O caralho vinte e nove (29): Fim de semana

O primeiro vídeo que vos traio para hoje é para mim o melhor que vim em tempo. Se há algo positivo que tem o futebol é a sua acçom integradora, a funçom social e humanitária. O resto, já o conhecemos: idolatria cega cara a ex(?)-cocainómanos, enfado de luns quando a tua(?) equipa perde o encontro do domingo, campo aberto para insultos e apupos vários, espectáculo lamentável de jogadores que há poucas horas que engoliam literalmente "combinados" na discoteca de moda local, etc.

O destes rapazes congolenhos, que cantam o hino do Athletic de Bilbo como agradecimento por lhes enviarem desde o clube material desportivo à aldeia, é cousa aparte.



E para rematar, um pouco de música (desta vez com vídeo também). Nom é que seja um grande afeiçoado à música folke, celta(?) ou como lhe chamem (realmente apenas gosto), o que inclui Berrogüetto, Luar na Lubre e todos estes, por que nom dizê-lo, bons grupos de grandes profissionais. Mas para mim, o que faz Roi Casal, componente de Milhadoiro, é transcender a tradiçom e dar-lhe outro ar, nem melhor nem pior, mas outro distinto. Para mim isso sim é atractivo. Ponde-lhe a etiqueta que queirais: música galega, fusom contemporánea... mas eu gosto.



Saúde e boa fim de semana a tod@s!

0 comentários:

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger