EeB espaço de documentaçom e animaçom cerebral

Mais uma cousa para este luns, rapazes/as!

Acabei de ver a segunda parte do documentário Zeitgeist (Zeitgeist: Addendum), que complementa uma primeira entrega da que já vos falara há um tempo.

Nesta ocasiom, as questons que se tratam som fundamentalmente três:

1. A maneira em que o sistema financeiro norte-americano cria dinheiro que já nasce com uma dívida inerente que o próprio sistema monetário (através da Reserva Federal, grandes bancos, etc.) se encarrega de perpetuar, o que conduz a uma situaçom inflacionista permanente.

2. A relaçom entre a economia ultra-liberal neo-capitalista e de consumo e as estruturas de poder que se criaram para a sua sobrevivência (as macro-corporaçons), que provocam que os países mais pobres sigam a se empobrecer mentres os ricos seguem a enriquecer-se.

3. Uma tentativa de oferecer um projecto alternativo a nível global que liberte a poboaçom mundial da tirania do capital e lhe dê uma opçom real de mudança baseado na igualaçom (desapariçom, realmente) das classes sociais e o aproveitamento racional dos recursos energéticos do planeta.

Ainda que, por vezes, o documentário pode pecar de excessivamente dogmático, acho que qualquer possibilidade de movimentar uma massa crítica e de construirmos conhecimento, promovendo o estabelecimento dum estado activo e analítico de opiniom nunca pode ser prejudicial, mas ao contrário, é profunda e definitivamente necessário e útil.

Achego-vos o dito documentário para o poderdes visionar em-linha desde o próprio EeB, lembrando-vos que se nom vistes a primeira parte, podeis fazê-lo desde a seguinte ligaçom e assim pondes-vos em antecedentes.

Saúde!



NOTA #1: Som duas horas, assim que colhei pipocas, pipas, ou quaisquer outros aperitivos capitalistas =P

NOTA #2: O documentário vai legendado em espanhol, pois a versom portuguesa tem uns subtítulos um pouco difíceis de ler (de baixa qualidade). Procurai-no se o preferirdes, já colei ligaçons avondo ;)

0 comentários:

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger