Agasallo de pre-reis (que son os pais e as nais) 2008

Boas, amigos e amigas!

Já imos no quarto dia deste novo ano, que realmente significa pouco, mais queria actualizar o blogue com alguma cousa que pagasse a pena. Algo que se complicou porque o mês de Janeiro o que me trouxo a mim polo de agora foi unha semi-gripe com algo de dor de garganta e estou regular tirando a regular mais...

Assim e todo, saquei forças de onde ainda nom as tenho para vos regalar um prezado presente que estou certo saberedes valorar justamente.

Todo esforço foi pouco para vos oferecer, com todo o meu coraçom, este insigne autógrafo para celebrarmos juntos a vinda do novo ano que já encetamos há dias.

Quero-vos!

1 comentários:

Anónimo disse...

Pero que puta mierda.

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger