Pitos y flautas

Nestes dias em que anda "a gente importante" na comemoraçom do aniversário da catástrofe natural do Prestige (?), algo tremendamente ridículo, por outra parte (ou acaso se comemora a desfeita dum furacám, os desastres provocados polas inundaçons, as terríveis consequências dos tsunamis, etc.), os diferentes partidos políticos vam dando mostras por aí adiante da sua solidariedade de merda.

O P$OE de Emilio Pérez (Con Z de Zurullo) Torito foi tunear um barco com o tal Jorge Dréxler esse (o que tem o laboratório, espero...), uruguaio de ascendência galega (como todos, vaia mérito do caralho!), que seguro que tomou boa conta do que é um lumbrigante mugián. Toda a parafernália paga por suposto polo erário público. A ver se me emprestam um par de milhons para o aniversário da caida do meu primeiro dente...

O/a BNG/a nom sei que caralho de parvada fixo a bordo dum barco com uma espécie de peregrino com cara de anormal... O Quim anda na mesma asneira que os demais.

O PePe andou na mesma merdada que os/as demais politiquinhos/as galegos/as. Ainda por riba figerom-lhe uma homenagem há um par de dias em Santiago de Compostela ao chamado "batallón literario", um grupo de universitários compostelans da época da incursom/visita francesa na Galiza que defenderam a causa "espanhola" (entende-se). O caso é que lhe pugerom flores a uma placa que recordava à falange... É-vos um conto raro de caralho este...

Eu, em adesom à alternativa do blogue Desenho Galego, proponho mudar a disciplina de voto (curiosa construcçom linguística que um dia comentarei mais demoradamente) nas seguintes elecçons para mandar ao caralho a todos estes inúteis. Avante PVBE!

0 comentários:

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger