Ciganos, dupla moral e relixiosidade insidiosa.Teoría e práctica (e II)
Hai uns días falei, de maneira introdutoria, da causa principal que provoca en todos e todas nós, a falsa compasión, a dor mentireira, o autocompracemento das masas: a relixión (en caisquer das súas vertentes, formas e maneiras). Esta é a doenza que (nos) fai, amais de febles, seres hipócritas.
Teoría e práctica mistúranse maxistralmente cando entramos no tema que complementa esta digresión: o comportamento que recebe a "etnia" cigana ou xitana (e achego o significado deste palabriña: Etnia s. f. Conjunto de indivíduos que, podendo pertencer a raças e nações diferentes, estám unidos por uma civilizaçom e particularmente por uma língua comuns.) e o tratamento que lles dá a sociedade actual (e digo sociedade, porque, considerándomos a situación do pobo cigano e as súas "prácticas culturais", fica ben claro que nin son nin pretenden ser parte desta sociedade, e iso non quere dicer que a nosa sociedade sexa tan elitista que non haxa cabida para "marxinais", mais cando menos é unha sociedade, isto é, hai uns alicerces, unha base que pode -e debe- ser mellorada).
Actualmente a situación é a seguinte, e vou tentar ser pragmático: todos os pobos ciganos esparexidos polo mundo adiante (máis que nada na Europa occidental, mais hainos por toda a parte) están en situación de marxinalidade e/ou conflitividade permanente co resto dos habitantes cos que compartillan territorio.
Trazo definitorio:
1. O cigano é un pobo de fortes costumes e crenzas moi fondamente arraigadas, rixidamente xerarquizado, cunha orde social estrita e imperturbábel, eminentemente androcéntrico (o home é o centro gravitacional dentro do "clan") e marcadamente isolacionista.
A cuestión:
1. Sendo, como é, un pobo principalmente nómade ao longo da súa historia (cfr. artigo anterior), non deixa de surprender que, por veces, semellen sentir un apego tan exacerbado pola terra onde moran "fortuítamente".
2. Para ser un pobo que, "de motu proprio", prefere manterse á marxe dos individuos cos que co-habita (infra-habita, as máis das veces), tampouco non resulta demasiado comprensíbel que, en ocasións, si queiran tirar proveito dos mecanismos e resortes sociais que estes individuos (nós) desfrutamos e/ou padecemos e, á fin, inventamos (leis, dereitos, etc.).
3. Co paso dos anos este pobo parece ter abandonado as teses do isolacionismo exclusivista e abrazou as teses do posibilismo historicista-vantaxista (Non queremos saber ren de vós, mais de vez en cando dádenos algo de balde que levamos aquí moito tempo e é de xustiza que recebamos un agasallo cada certo tempo).
Acción~reacción (ou pergunta~resposta):
Que quere o cigano? Algo gratis
Que dá a cambio? Nada
Cal é o trato? Ti dasme agasallos, eu perpetúo a miña "etnia" inmutábel dende antes da nosa Era (a.n.E.)
Que fai a cidadanía participante/construtora da (imperfecta) sociedade moderna? Acepta a asneira
Por que acepta se é evidente que é un trato paupérrimo? Porque o tipo standard actual de persoa necesita crer que ten "alma" e "corazón" de seu (vid. artigo anterior), que non esqueceu a súa humanidade despois de tanto tempo, guerras, liortas e inmundicias.
Que espera obter en contraprestación? Que o pobo cigano continúe arredado
Isto chámase teoría do absurdo: facer algo absurdo sabendo que, en realidade, non se quere facer, para conseguir un obxectivo que é sabido que non se vai acadar.
Por lóxica temos o seguinte: cigano pide > cigano obtén > cigano analiza> cigano pide > cigano obtén > cigano analiza... con tendencia ao infinito. Mais nun punto desta cadea prodúcese unha alteración: cigano pide > cigano obtén > cigano analiza e entende que a pesar de todo o que faga vai obter algo > cigano acomódase > cigano entende que non é necesario saír do século XIII > cigano perpetúa os seus costumes arredado dos costumes dos demais> cigano non evolúe > cigano pide > cigano obtén > cigano ESIXE > cigano obtén > cigano inventa unha inxustiza secular > cigano ESIXE > cigano obtén > cigano íllase aínda máis > cigano obtén > cigano ESIXE o pagamento das débedas contraídas (?) > cigano obtén... Fica claro que o cigano non deixa de obter en ningún momento e que a sociedade lle dá sempre.
Mais e educación consiste niso, en facer entender que os gaños proveñen dos merecementos, do esforzo, do sacrificio, enfin, do desexo de mellorar, evoluír e seguir aprendendo. Con este modelo de retribución gratuíta e recompensa do "acto baleiro" conséguese xusto o contrario. É como darlle a un can unha galleta cando mexa a alfombra e baterlle cando recolle o pau que lle acabamos de mandar ir buscar.
Caso práctico:
a) O cigano quere un piso de balde porque vive en condicións infrahumanas
b) O cigano quere que lle regalen o piso (a xente nova e os vellos impórtalles un carallo, a sociedade contraeu unha débeda involuntaria con eles e cómpre que sexa saldada -mais non unha vez, senón unha e outra vez...)
c) Que argumentos esgrime o cigano para xustificar a súa necesidade dun piso? Que non o ten
d) Canto está disposto a pagar por el? Xa dixen que el quere que llo dean gratis
e) Cigano, vas deixar de ser un puto machista maltratador? Non, eu ao meu, ti ao teu, pero grazas á vosa dedicación aprendemos que hai cartos para fins sociais e querémolos todos para nós soíños.
f) Cando teñas o piso a que te vas adicar para mantelo? A recoller folla de lata, cachibaches vellos e ferrollos de merda
g) E por que non pensades en pedirlles consello e formación ás ciganas que saíron do voso "ghetto" para iren á universidade? Porque son unhas putas
h) O cigano láiase de que ninguén quere alugarlle un piso porque a xente é racista (os bancos tamén son racistas cigano, á xente nova non nos regalan os cartos, e mira que insistimos... Creo que o BBVA ten unha débeda histórica connosco porque xa levamos moitos anos existindo)
i) O cigano esixe que lle dean terras para que poida levar as súas chabolas a outra parte. Dirás para construírdes novas casas e vivir dignamente, non? Non, dixen para transplantar a miña merda dende aquí a 15 kms. máis lonxe de aquí.
l) Por que cando vives nos pisos de protección oficial que che regalaron, impides que a xente estacione os seus vehículos nas beirarrúas próximas? Porque é o MEU novo territorio. (vid. caso dos pisos de Orillamar -A Coruña-)
m) Cigano, disque sodes conflitivos? No, y si lo niegas, te doy una hostia!... Y aquí no se puede aparcar.
n) Pode unha "etnia" tan atrasada en canto ás súas xerarquías e organización ser tan absurda de andar a se referir aínda a unha diferenciación entre "nós" e "los payos"?
Pergunta final:
Por que?
Teoría e práctica mistúranse maxistralmente cando entramos no tema que complementa esta digresión: o comportamento que recebe a "etnia" cigana ou xitana (e achego o significado deste palabriña: Etnia s. f. Conjunto de indivíduos que, podendo pertencer a raças e nações diferentes, estám unidos por uma civilizaçom e particularmente por uma língua comuns.) e o tratamento que lles dá a sociedade actual (e digo sociedade, porque, considerándomos a situación do pobo cigano e as súas "prácticas culturais", fica ben claro que nin son nin pretenden ser parte desta sociedade, e iso non quere dicer que a nosa sociedade sexa tan elitista que non haxa cabida para "marxinais", mais cando menos é unha sociedade, isto é, hai uns alicerces, unha base que pode -e debe- ser mellorada).
Actualmente a situación é a seguinte, e vou tentar ser pragmático: todos os pobos ciganos esparexidos polo mundo adiante (máis que nada na Europa occidental, mais hainos por toda a parte) están en situación de marxinalidade e/ou conflitividade permanente co resto dos habitantes cos que compartillan territorio.
Trazo definitorio:
1. O cigano é un pobo de fortes costumes e crenzas moi fondamente arraigadas, rixidamente xerarquizado, cunha orde social estrita e imperturbábel, eminentemente androcéntrico (o home é o centro gravitacional dentro do "clan") e marcadamente isolacionista.
A cuestión:
1. Sendo, como é, un pobo principalmente nómade ao longo da súa historia (cfr. artigo anterior), non deixa de surprender que, por veces, semellen sentir un apego tan exacerbado pola terra onde moran "fortuítamente".
2. Para ser un pobo que, "de motu proprio", prefere manterse á marxe dos individuos cos que co-habita (infra-habita, as máis das veces), tampouco non resulta demasiado comprensíbel que, en ocasións, si queiran tirar proveito dos mecanismos e resortes sociais que estes individuos (nós) desfrutamos e/ou padecemos e, á fin, inventamos (leis, dereitos, etc.).
3. Co paso dos anos este pobo parece ter abandonado as teses do isolacionismo exclusivista e abrazou as teses do posibilismo historicista-vantaxista (Non queremos saber ren de vós, mais de vez en cando dádenos algo de balde que levamos aquí moito tempo e é de xustiza que recebamos un agasallo cada certo tempo).
Acción~reacción (ou pergunta~resposta):
Que quere o cigano? Algo gratis
Que dá a cambio? Nada
Cal é o trato? Ti dasme agasallos, eu perpetúo a miña "etnia" inmutábel dende antes da nosa Era (a.n.E.)
Que fai a cidadanía participante/construtora da (imperfecta) sociedade moderna? Acepta a asneira
Por que acepta se é evidente que é un trato paupérrimo? Porque o tipo standard actual de persoa necesita crer que ten "alma" e "corazón" de seu (vid. artigo anterior), que non esqueceu a súa humanidade despois de tanto tempo, guerras, liortas e inmundicias.
Que espera obter en contraprestación? Que o pobo cigano continúe arredado
Isto chámase teoría do absurdo: facer algo absurdo sabendo que, en realidade, non se quere facer, para conseguir un obxectivo que é sabido que non se vai acadar.
Por lóxica temos o seguinte: cigano pide > cigano obtén > cigano analiza> cigano pide > cigano obtén > cigano analiza... con tendencia ao infinito. Mais nun punto desta cadea prodúcese unha alteración: cigano pide > cigano obtén > cigano analiza e entende que a pesar de todo o que faga vai obter algo > cigano acomódase > cigano entende que non é necesario saír do século XIII > cigano perpetúa os seus costumes arredado dos costumes dos demais> cigano non evolúe > cigano pide > cigano obtén > cigano ESIXE > cigano obtén > cigano inventa unha inxustiza secular > cigano ESIXE > cigano obtén > cigano íllase aínda máis > cigano obtén > cigano ESIXE o pagamento das débedas contraídas (?) > cigano obtén... Fica claro que o cigano non deixa de obter en ningún momento e que a sociedade lle dá sempre.
Mais e educación consiste niso, en facer entender que os gaños proveñen dos merecementos, do esforzo, do sacrificio, enfin, do desexo de mellorar, evoluír e seguir aprendendo. Con este modelo de retribución gratuíta e recompensa do "acto baleiro" conséguese xusto o contrario. É como darlle a un can unha galleta cando mexa a alfombra e baterlle cando recolle o pau que lle acabamos de mandar ir buscar.
Caso práctico:
a) O cigano quere un piso de balde porque vive en condicións infrahumanas
b) O cigano quere que lle regalen o piso (a xente nova e os vellos impórtalles un carallo, a sociedade contraeu unha débeda involuntaria con eles e cómpre que sexa saldada -mais non unha vez, senón unha e outra vez...)
c) Que argumentos esgrime o cigano para xustificar a súa necesidade dun piso? Que non o ten
d) Canto está disposto a pagar por el? Xa dixen que el quere que llo dean gratis
e) Cigano, vas deixar de ser un puto machista maltratador? Non, eu ao meu, ti ao teu, pero grazas á vosa dedicación aprendemos que hai cartos para fins sociais e querémolos todos para nós soíños.
f) Cando teñas o piso a que te vas adicar para mantelo? A recoller folla de lata, cachibaches vellos e ferrollos de merda
g) E por que non pensades en pedirlles consello e formación ás ciganas que saíron do voso "ghetto" para iren á universidade? Porque son unhas putas
h) O cigano láiase de que ninguén quere alugarlle un piso porque a xente é racista (os bancos tamén son racistas cigano, á xente nova non nos regalan os cartos, e mira que insistimos... Creo que o BBVA ten unha débeda histórica connosco porque xa levamos moitos anos existindo)
i) O cigano esixe que lle dean terras para que poida levar as súas chabolas a outra parte. Dirás para construírdes novas casas e vivir dignamente, non? Non, dixen para transplantar a miña merda dende aquí a 15 kms. máis lonxe de aquí.
l) Por que cando vives nos pisos de protección oficial que che regalaron, impides que a xente estacione os seus vehículos nas beirarrúas próximas? Porque é o MEU novo territorio. (vid. caso dos pisos de Orillamar -A Coruña-)
m) Cigano, disque sodes conflitivos? No, y si lo niegas, te doy una hostia!... Y aquí no se puede aparcar.
n) Pode unha "etnia" tan atrasada en canto ás súas xerarquías e organización ser tan absurda de andar a se referir aínda a unha diferenciación entre "nós" e "los payos"?
Pergunta final:
Por que?
25.5.07
|
|
Esta entrada foi adicionada o 25.5.07
Podes seguir qualquer resposta a esta entrada
através de RSS 2.0 feed.
Também podes deixar um comentário,
ou trackback desde o teu próprio web.
Subscrever:
Enviar feedback (Atom)
1 comentários:
inveja, incompetencia em relaçao aos ciganos é a moral da historia!
Enviar um comentário