Cuando el mundo es gilipollas...

As seitas
Partindo-mos da ideia de que qualquer seita é perniciosa, hoje quero referir-me a umha em particular: a das 12 tribos, que segundo venho de ver hoje no telejornal tem seguidores por várias partes da Europa e inclusive em África e mais em América latina.
Chama a minha atençom um dado: na Espanha estám afincados em Euskadi (para umha cousa boa que poderiam fazer os da ETA exterminando-os...).
Gostaria de pôr-vos um vídeo ou algo deles para que vejades o patéticos que som, mais nom há cousa tal na rede (nom me estranha...). O caso é que já tenhem recebido algumas denúncias na Franza por nom escolarizar as suas crianças e por suposta mal atençom (que eu afirmo depois de ter visto o que vim na TV, ainda que só seja polo maltrato psicológico).
Tal e como acontece com todas as seitas (de maior ou menor número de seguidores, chamem-lhe religiom à seita ou sem atingir esse status de merda) crem numha asneira oficial: neste caso que o Mesias, que estes paifocos chamam Yahshua (e acrescentam: o Nome sobre todo nome, coitadinhos, nom sabem que Franco já tem o copyright dessa denominaçom), vai volver um dia e tenhem que estar preparados (mentres se preparam andarám a foder dia e noite na pobre rapazada).
E só uma cousa mais muito pequena: dim que refugam a vida moderna porque os corrompe, mais tenhem página web em vários idiomas. Curioso, nom si? (... filhos de puta)
Cada dia estou mais convencido de que a religiom e a política som os piores inventos de todos os tempos... mais enfim, se nom houvesse gente fazendo as cousas mal, com que caralho iamos contrastar as nossas acçons para as fazermos melhor?
É simplesmente que se repete mais umha vez a teoria do mal necessário.

0 comentários:

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger