História do mundo laboral: das origens ao tempo dos recursos humanos (vol. I)

Dr. Dalalalcol (Catedrático de Ideologias Baratas e Risoterapia das Energias Desbotáveis pola Universidade Mattel de Wismon(k)ey -Alacama-)

En el principio fueron los peces los microbios las amebas Jesucristo los dinosaurios Primeiro nom havia nada (zero, o PP... nada), despois chegou Xesús-em-Cristo e trouxo os dinossauros que eram moi bonitos e faziam aaarrrgh e outros berros menos conhecidos como mamamama-pa-ko-mamamama ou parap-pakiiiiia.

Despois, como todo era moi aborrecido, Xesús-em-Cristo inventou o ser humano. Primeiro como estilo (sér-human style): dormir, beber, el rollo de siempre e mais tarde como persoa que vive e tem dívidas monetárias com outras persoas. Assim sucedêrom-se moitas "idades", segundo o nível de desenvolvimento que o ser humano ia acadando: a idade do bronze, a idade do ferro, a idade de levar sandálias e túnicas homossexuais, a idade das rodas-gigantes, a Idade Meia, a idade dos pimentos de Padrom, a idade dos pimentos "estilo" Padrom e a idade dos automóveis antigos guiados por negros que dam chimpos (tanto os coches coma os negros).

Na antiguidade (mais antigamente, antes de agora no tempo quer dizer-se) a cousa começou a pôr-se sexualmente quente quando Xesús-em-Cristo inventou a "esfera mágica de acurtar os caminhos", actualmente conhecida como "roda" em 1 de cada 2 países subdesenvolvidos, tanto em zona centro coma nos alfozes.

Ao tentar acaparar o invento de XeC, o ser humano volveu-se cobiçoso, esqueceu os seus labores procriativos e o mundo sumiu-se num caos que durou horas e horas, entre seis e cem, que case fulmina a civilizaçom inteira de nom ser pola Hora Feliz de cerveja LIDL que decretou o Governo, daquela respeitado em todo o mundo, o qual estava conformado por dous grilos e uma lavadora, quem se autodenominavam Microsoft.

Para garantir o controlo e canalizaçom das ânsias de poder do ser humano, Xesús-em-Cristo ideou uma fórmula magistral: o intercâmbio de matérias curmãs (risos). O sistema era doado: 1 saco de milho miúdo - 1 saco de patacas, 1 saco de cebolas - 1 saco de leitugas, 1 saco de ouro - 2 sacas de prostitutas bailarinas, 1 saca de petróleo - ½ saco de cocaína... e assim funcionou-se durante séculos e uma hora menos em Canárias.

No próximo artigo, o Dr. Dalalalcol desvelará como é que se chegou ao sistema de remuneraçom do esforço, já na época da antiga Roma.

1 comentários:

Anónimo disse...

sér-human rulez

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger