EeB novas sem interesse
À fim consegui desinstalar o sistema de comentários do que nom gostei nada porque nom podia contestar desde o próprio blogue e nom me deixava ver as novas achegas desde o painel central, assim que tinha que entrar desde a página principal para as ver... incrementando, desvirtuando e deturpando eu próprio o contador de visitas. Nada mais longe da minha intençom! =)
O único que perdi forom os comentários achegados com o "sistema eventual de provas". Como dizia Caneda: pataca minuta.
Saúde!
Adenda desinteressada e mal-intencionada #1:
Integraçom laica para os ciganos!
Hipotecas e bosta numa caixa para os racistas!
Adenda desinteressada e mal-intencionada #2 (ou o uso da lógica para convencer do que me sai do caralho):
[o símbolo --> equivale a logo, entom, daquela]
Eu som cigano, mais nom vendo droga --> deduze-se que o normal, já que há que especifica-lo e a ninguém semelha molestar-lhe, é que os ciganos vendam droga --> eu som cigano, mais nom vendo droga, que é o esperável, segundo parece --> denomino-me desfavorecido, com lógica, porque vivo com muitas dificuldades entre vendedores de droga --> os agentes sociais muito comprometidos com a gente desfavorecida coma mim consideram que som desfavorecido porque o escribirom muitas vezes em papeis muito oficiais --> regalam-me um piso de protecçom, porque a pesar de que som uma pessoa como as demais e tenho direitos como tal, nom som incluido em sorteio nenhum e o meu nome aparece directamente numa listagem "elaborada" pelo concelho... porque som desfavorecido, nom lembram? --> os/as jovens, os/as mileuristas, as pessoas africanas que vendem CD pelos bares, outros colectivos estrangeiros, os/as pensionistas... som pessoas já favorecidas e nom necesitam da denominada discriminaçom positiva... por isso, porque nom lhes faz falha, eles nom vivem em casoupas, nom é óbvio? --> quem se oponha à discriminaçom positiva e à integraçom (traslado?) "a bloco" dum grupo de pessoas que se auto-denomina "etnia" (mais isso nom era racismo de classe?) é um racista. É claro: porque iria contra o que é moralmente estupendo e chachi.
Pergunta conclusiva: o Sr. Integraçom vive num ático com vistas. Como caralho vai saber o que se passa no baixo da sua vivenda se todos os dias sai com o seu coche pelo garagem subterrâneo?
Resposta: Escutando as notícias e lendo livros de filosofia.
Âmen!
9.4.08
|
Etiquetas:
ciganos,
novas,
nuestra señora de la precariedad,
racismo
|
Esta entrada foi adicionada o 9.4.08
e está classificada sob as "etiquetas"
ciganos
,
novas
,
nuestra señora de la precariedad
,
racismo
.
Podes seguir qualquer resposta a esta entrada
através de RSS 2.0 feed.
Também podes deixar um comentário,
ou trackback desde o teu próprio web.
Subscrever:
Enviar feedback (Atom)
1 comentários:
esto si es un blog ahora coño!
sigue adelante komi.KAO
Enviar um comentário