O festival que vem

Procurando e procurando festivais por toda a rede para nom perder o tempo -e a paciência- na Corunha, à fim hoje atopei um festival que pode estar bem. Celébrase o vindouro fim de semana, mais concretamente o 21 de Julho (sexta-feira), a 2ª ediçom do festival Sereas e Piratas, num marco incomparável, a verdade: a praia de Razo (concelho de Carvalho). Segundo puidem ler nalguma página, haverá já dende a tarde exibições de surf e de patim-tábua (que tanto me tenhem, tudo há que dize-lo), e a partir das dez da noite (10:00 PM) actuarão 4 grupos: Franc3s -banda local de Carvalho-, Los Justicieros -Bunho e Malpica- e o cabeça de cartel Delorean -Zarautz-, amais de um outro grupo que ainda esta sem confirmar. Depois haverá DJ's e tololadas várias desse tipo.

A verdade é que os únicos que me soavam eram os Delorean, ainda que nunca escoitara nada deles. Assim que buscando-os no UTube atopei alguns vídeos dos que gostei imenso, são moi bons estes bascos... Colo-vos aqui um vídeo deles para que vos fagades uma ideia se é que, coma mim, tampouco nom os conhecíais. Animai-vos!!!



**********************************************************************

Post-Concerto: Impressionantes os Delorean, altamente recomendados para qualquer outra ocasião.
Menção especial para os carvalheses Franc3s, com os seus ghits: Perrooooo perrooooo, Guau!! e Arde mi pechoooo, Auuuuu!!

1 comentários:

Anónimo disse...

non sei moi ben como cheguei aqui pero quero dicir que pra min os franc3s foron os triunfadores da noite.no nos conocia de nada,son viñen pa ver a delorean,pero quixo un bus que chegara cedo e funme do festival coas "cancions" deste trio gravadas na miña cachola 8 horas despois.seguireit

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger