Fotografias que mudarom o mundo

Há um tempo (com certeza muito mais do que eu próprio penso) que nasceu na rede um projecto que tenciona recompilar as fotos mais sobranceiras dos dous últimos séculos de história contemporânea.

A compilaçom, que segue aberta às contribuçons de qualquer persoa interessada em achegar as suas sugestons, actualiza-se semanalmente e recolhe momentos sem dúvida importantes e/ou significativos da história recente do planeta.

O que me parece mais significativo desta colectânea, quitando o enorme interesse que tem em si própria esta iniciativa tam sucinta e evocadora, é a enorme representatividade que tenhem nesta recolheita de instantâneas as estampas bélicas, profundamente tristes, de humilhaçom e deturpaçom da raça humana, que ocupam boa parte do total (acho que quando menos o 50%, se nom mais). E o pior do assunto é que todas e cada umha das fotografias recolhidas representam verdadeiramente, sem paliativos, o legado do ser humano nos últimos 100 anos fundamentalmente.

Parece-me verdadeiramente trágica a história que deixamos, difícil e esgrévio o caminho que estamos a percorrer e tristemente preto o futuro que assim havemos de enxergar.

Tanto custa fazer bem as cousas? Ou quando menos fazê-las inócuas para o resto do mundo, hostia!

Outros enlaces relacionados

Photoblog Awards 2008

0 comentários:

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger