A carreira eleitoral

O vindouro 1-M VOTA!!:
PEPCA (Partido dos Elefantes com Pára-águas e Cerveja Anarquista)
O PEPCA, ante a crescente escalada de atraso mental e a manifesta decadência político-económica do nosso país, apresenta-se ante vós como a soluçom mais ridícula e pseudo-religiosa possível.

O PEPCA, partido de recente criaçom fundado nas doutrinas mao-tsetungisto-leninisto-aznaristo-espinetistas, nasce assim na procura de criar um espaço próprio que nem os tórridos delírios castelao-murguianos chegariam nunca a alviscar na nossa terra.

É objectivo fulcral do PEPCA resolver a incompetência amplamente testada dos partidos da naçom e quer agir, nomeadamente, contra a política spielgberiana de feitos inverosímeis do P$OE-de-G-E$P, a ambiguidade chauvinisto-autonomista do BNG(aliza/alicia) do país das maravilhas upegalho, o abominável choqueirismo minifundista pró-caciquil do PePe e as demais variadas mostras de lampantinismo grosseiramente radical-ridiculistas encarnadas nos simpaticamente bêbedos portadores de casacas com cotoveleiras de EU-IU, os radicalmente contra-todo-dios-e-anti-eles-próprios de NÓS-UP/7UP, os pantasmagóricos "come-bolsas" satélites UPyD(emagogia) nom-nos-importamos-da-vossa-identidade, os anteriormente conhecidos como (?) agora conhecidos como TeGa ou PdeG(ato), o esmolante partido pró-aderência PG(onadista) e outros projectos humorístico-banqueiros.

Para conseguir o teu voto, amig@ filh@-de-umha-puta-sidosa, o PEPCA oferece-te o seguinte programa político-ecomico, alicerçado num decálogo de moito caralho moi ambicioso:

1 Elefantes em todos os fogares e/ou galpons, de balde e sem gastos de envio.
2 Pára-águas gratuitos para protegeres os magníficos elefantes da chúvia e do câmbio climático e para recolheres larpeiradas nas cavalga(s)tas de Reis.
3 Agasalho indiscriminado de colecçons de Micromachines "tuneados" Carvalho & Costa-da-Morte (Death Coast) Style (se nom som Micromachines, nom som os autênticos -asseveraçom de Perogrulho, porque se nom som esses, evidentemente nom podem ser os autênticos porque já se dijo quais eram os que valiam com anterioridade).
4 Cocaína a ex-puertas (família do ínclito jogador al-andalusista incluída).
5 Dobragem inglês-espanhol-galego-chinês-ugandês-korunho-galego com gheada para todas as películas de Steven Seagal, em consonância com o multilinguismo harmónico-aniquilista que propugna o nosso partido.
6 Vivendas de balde para os ciganos... espera... ouve! Isto já se fixo! Caghonacona! Menos MDMA(M.A.) e mais trabalhar no compromisso do partido, Maricha!
7 Um Audi A8 (prazos) para que podas ir como Touzinho pola rua (dando vergonha ao falar em dialecto simpático).
8 Umha planeadora por unidade familiar, para ires de fim-de-semana a Vilagarcia de Arousa a salvaguardar o tópico: umha família, um traficante. Droja iacta est!
9 Um "adegom" pintado por Santiago Pemán com os seguintes elementos: três patacas, um iogurte Clesa, um tetrabrick de Feiraco (leite inteiro -que vai sem abrir, vaia!-), um feixe de grelos, umha foto de Gayoso e Super-Pinheiro fodendo com Ana Kiro (antes do cancro, nom somos um partido desses morbossos como AU.TO.NO.MO.) "en plan" trio homossexual (porque aí ou som todos homens ou todas mulheres, nom há outra opçom), uma lâmpada de 40 watts Leader Price, um documento que acredita seres o/a legítimo/a possuidor/a de meio ferrado de monte numhas coordenadas encriptadas que há que descifrar (e provavelmente perder a vida no intento), um lote de chouriços, um queixo do país (do que for), umha dúcia de ovos, um foucinho já usado assinado por Rocío Dúrcal, Rocío Jurado e Paloma San Basilio e um vídeo de "Os Tonechos" em MPGE-2 baixado do Youtube.
10 Galescolas equipadas com bolas-chinesas anti-crise (los maricones imberbes de hoy serán los hijos de puta depilados del mañana).

Recorda, o vindouro 1 de Março vota no nosso partido!, vota no PEPCA e entenderás o verdadeiro significado da nossa máxima: "Faças o que faças, fai-no sempre a puto fuego".

Como dixo Manuel Fraga: "Padejando petróleo nom som moi eficiente, mas se for necessário faria-o" (venres 22 de Novembro de 2002, 9 dias despois da catástrofe do Prestige). O PEPCA, superando o compromisso ético-cívico que caracterizou sempre o nosso gram presidente ("Deixei tirados uns amigos que iam numha partida de caça e vim-me de Madrid sem comer" -sábado 23 de Novembro de 2002, 10 dias despois da catástrofe do Prestige-) promete, com o seu honor como prenda, que nunca deixará de lutar por Galiza e que sempre haveremos de comer antes de afrontar qualquer problema que tenha esta paifoca naçom bananeiro-caciquil do caralho maravilhosa terra.

Podes-te afiliar ao PEPCA deixando os teus dados persoais no formulário de comentários habitual. Toda ajuda e/ou bocadilhos de lacom ['leikon] som bem-vindos.

NOTA: Valem dados falsos, só queremos os teus ouros (€).

2 comentários:

Anónimo disse...

Hilarious (léxase con ak-cento de Ohio)!

E logho, o P.U.L.P.O. nom se apresenta nestas eleuciós?

comiK.O. disse...

Como bem saberás, o PULPO e o PEPCA partilham moitas ideias e objectivos, que agora fazemos nossos. A confiança que temos no PEPCA é em que os antigos militantes do PULPO (Reggie Miller, etc.) decidam felizmente a sua adesom ao nosso partido.
Por um futuro de risos, vota no PEPCA!

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger