EeB espaço científico-técnico
Quem isto afirma é o professor alemão Joseph H. Reichholf, biólogo, historiador natural e catedrático da Universidade Técnica de Munique.
O catedrático da UTM considera totalmente errónea a teoria de que a humanidade começou a cultivar plantas, abandonou a vida nómade e se estabeleceu de jeito permanente num lugar determinado para se alimentar melhor.
Reichholf assegura que as colheitas iniciais seriam demasiado reducidas e o cultivo da terra moi laborioso como para subsistir unicamente com a agricultura e que o dito sistema nom podia garantir a supervivência dum povo, raçom pola qual o ser humano do neolítico continuaria a caçar e mais a recolectar.
«Pola contra eu afirmo que a agricultura xurdiu duma situaçom de abundância. A humanidade experimentou com o cultivo de cereais e utilizou o grão como complemento alimentício. A intençom inicial nom era fazer pam com o grão, senom fabricar cerveja mediante a sua fermentaçom», assinalou Reichholf durante a apresentaçom do seu livro "Por que os homens se volvêrom sedentários".
Eu acredito cegamente...
11.9.08
|
Etiquetas:
cerveja,
Joseph H. Reichholf,
sedentarismo
|
Esta entrada foi adicionada o 11.9.08
e está classificada sob as "etiquetas"
cerveja
,
Joseph H. Reichholf
,
sedentarismo
.
Podes seguir qualquer resposta a esta entrada
através de RSS 2.0 feed.
Também podes deixar um comentário,
ou trackback desde o teu próprio web.
Subscrever:
Enviar feedback (Atom)
0 comentários:
Enviar um comentário