EeB espaço científico-técnico


Quem isto afirma é o professor alemão Joseph H. Reichholf, biólogo, historiador natural e catedrático da Universidade Técnica de Munique.

O catedrático da UTM considera totalmente errónea a teoria de que a humanidade começou a cultivar plantas, abandonou a vida nómade e se estabeleceu de jeito permanente num lugar determinado para se alimentar melhor.

Reichholf assegura que as colheitas iniciais seriam demasiado reducidas e o cultivo da terra moi laborioso como para subsistir unicamente com a agricultura e que o dito sistema nom podia garantir a supervivência dum povo, raçom pola qual o ser humano do neolítico continuaria a caçar e mais a recolectar.

«Pola contra eu afirmo que a agricultura xurdiu duma situaçom de abundância. A humanidade experimentou com o cultivo de cereais e utilizou o grão como complemento alimentício. A intençom inicial nom era fazer pam com o grão, senom fabricar cerveja mediante a sua fermentaçom», assinalou Reichholf durante a apresentaçom do seu livro "Por que os homens se volvêrom sedentários".

Eu acredito cegamente...


0 comentários:

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger