EeB espaço (des)natural

O colectivo ecologista Ecologistas en Acción vem de publicar o seu informe anual sobre a situaçom da costa do estado espanhol, com resultados altamente desfavoráveis para o seu conjunto.

Como se pode apreciar na fotografia, Galiza nom resulta bem parada, e faz-se acredora de 26 bandeiras pretas e 8 pontos pretos outorgados pola dita associaçom.

O urbanismo selvagem, as ânsias desmesuradas polo enriquecimento imediato e irreflexivo e a passividade (e às vezes conivência) dos/as responsáveis políticos/as ante as barbaridades cometidas fazem com que todos e todas estejamos a perder, mentres olhamos cara a outro lado, moitos dos tesouros e privilégios naturais dos que pudemos desfrutar noutrora.

Galiza morre dende as beiras... e todos/as morreremos com ela e igual ca ela: tristes, grises, afumados/as; falando um idioma halóctono, acomplexados/as, desnortados/as, petróleos...

Desde as margens da vida, desde as ourelas que um tempo tanto amamos, temos de loitar polas poucas cousas boas que ficam ainda em pé neste tempo inçado de desastres.

Saúde!

1 comentários:

comiK.O. disse...

Joder, Delujo, nom passas umha!

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger