Mundo cervejeiro
A criaçom e proliferaçom de novas cervejas sempre é um motivo de ledícia para quem gostamos deste sonado elixir, saboroso e reconfortante como poucos, elaborado já desde moi antigo na humanidade. Há incluso quem sustém a ideia de que chegou a ser fundamental na mudança dos hábitos do ser humano que se operou aló polo neolítico (com a passagem naquela altura, que resultou de importância fulcral, do nomadismo ao sedentarismo; o que se deu em denominar "a revoluçom do neolítico").
Doutra parte, todavia há muitas falsidades ou meias-verdades que arrodeam o seu consumo, prejuízos que, em nom pouca medida, ainda ficam por resolver satisfatoriamente; porém, também há moitas vozes de cientistas que defendem as suas bondades com veemência.
Também som conhecidas as celebraçons que se tenhem criado arredor do seu consumo e exaltaçom, entre as quais destaca sobremaneira o Oktoberfest muniquês, que congrega desde há case dous séculos (este ano é a 176ª ediçom) centos de miles de persoas.
Já que logo, o feito de que pequenas fábricas de cerveja saiam saiam à luz e dem a conhecer o seu produto nom deixa de ser umha boa nova. Este é o caso da fábrica de cervejas pontevedresa San Amaro, que começa a abrir-se passo entre as persoas consumidoras com a recente criaçom da sua página web (imagem embaixo), onde se podem consultar também os (ainda) poucos locais em que se pode consumir. Assim que já sabeis, a busca-la e a degusta-la!
Saúde!
Subscrever:
Enviar feedback (Atom)
0 comentários:
Enviar um comentário