Chema, aluno de secundária em: "Las elecciones"

«A política é a arte de procurar problemas, topa-los, fazer um diagnóstico falso e aplicar-lhe despois um remédio equivocado» (Groucho Marx, adiantando-se um bom feixe de anos à estratégia política alarmista, vazia e inçada de falsidades do PePe, que tantos réditos dá numha sociedade dependente, ideológica e culturalmente colonizada, e negadora de si própria).

DOCUMENTOS-MARCO

As prioridades do amigo F
A liberdade sem matizes do amigo F (atençom aos parágrafos 5.º, 6.º e 7.º: magia pura)
Trainspotting (1996) [adap.]:
«É umha merda ser escocês, somos o mais baixo entre o mais baixo, a escória da puta terra, o lixo mais servil, miserável e patético jamais saído do cu da civilizaçom. Alguns odeiam os ingleses, eu nom, só som uns papa-hóstias, estamos colonizados por uns papa-hóstias, nem sequer topamos com umha cultura decente que nos colonize, estamos governados por uns panocos (...) e todo o ar puro do mundo nom mudará as putas cousas(curioso paralelismo com uma outra situaçom que me é um algo familiar...)

Saúde e liberdade!

2 comentários:

Anónimo disse...

Saúde e ¿¿¿liberdade???

comiK.O. disse...

Pois si. Liberdade, si... porque quando um tem que suportar que se minta e se tergiversem as cousas que até valiam há 20 anos é um sintoma de que nom há total liberdade ou de que essa suposta liberdade seja um conceito do qual se apropriam alguns para aquilo que lhes interessa e quando lhes interessa.
Assim e todo, se quadra devera dizer: saúde e razom (?).

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger