Digam Pataca, tololos!

O meu com a fotografia é um idílio um tanto estranho. Gosto de visionar de quando em vez fotoblogs, som assíduo aos que ganham os prestigiosos prémios que anualmente concede CoolPhotoblogs.com e dos que já vos tenho falado noutras ocasiões: os Photoblog Awards, e mais nom é a primeira vez que vos falo de exposições e certames desta verdadeira arte da representaçom, tanto da objectividade como da subjectividade.

Ainda assim levo perdidas, até a altura, várias exposições que me chamaram a atençom no seu momento. Venhem-me à memória uma mostra fotográfica dum rapaz francês sobre A Corunha ou a exposiçom que comemorara o centenário da RAG, que de tanta polémica e rejeiçom que sementa acabei por nom ir ver e assim alguma mais que nom lembro, mas estou certo que a oportunidade passou como passam tantos minutos a deshoras no dia a dia.

Assim que venha! aqui vai outro poste sobre fotogragia, com o galho dos prémios anuais outorgados polo National History Museum e a BBC Wildlife Magazine londinenses: os Wildlife Photografer of the Year.

Este ano a fotografia que resultou ganhadora tem moito a ver com um hábitat que aos galegos e às galegas nos pode ser familiar: o território do lobo ibérico, tristemente em perigo de extinçom também no médio natural galego (e digo "pode" porque vaia... porque é evidente, nom?). A foto de José Luis Rodríguez fala por si própria:

Já que logo, com o pretexto que este galardom me outorga, aproveito para dar-vos a conhecer outras exposições que poderemos visitar proximamente no nosso país e que espero, esta vez sim, poder visitar para o desfrute do meu cérebro (que nom em vão tem o controlo dos meus olhos):

Ruth Matilda Anderson. Unha mirada de antano. Sede Fundación Caixa Galicia da Corunha, do 30 de Outubro de 2009 ao 28 de Fevereiro de 2010. Mais informaçom nesta ligaçom.

Miradas. Galicia ata 1975. Sede Fundación Caixa Galicia de Pontevedra, do 22 de Outubro ao 30 de Março de 2010. Mais informaçom nesta ligaçom.

Pois venha! A ver se desta vez pode mais o tempo empírico ca o tempo meditativo.

0 comentários:

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger