Presentaçom oficial da PACS


A PACS constitue-se como uma plataforma social com o máximo ânimo de lucro possível.

A venda do Whiskey Comic Sans© só se realiza por encarga privada. O custo duma caixa (8 botelhas) é de 80,24 € mais gastos de envio (nom se fazem envios a Al-Andalus, às colónias canárias, a Toledo nem a Burgos "cidade de chachorros").

Os pedidos devem dirigir-se ao seguinte endereço de correio: pacs@comicsansmuerte.es

Processo de compra

Uma vez recebida a transferência bancária na conta que se referirá oportunamente, haverá que descarregar uma aplicaçom de Windows desde a ligaçom que se facilitará no seu momento (que possivelmente nom esteja operativa ou dê erros de qualquer tipo. O telefone de atençom ao cliente é: 906 336 336 "atrévete a llamar", perguntar por Mindy -cuidado com o seu acento, porque quando di "ola" parece que di "polha" por um problema de dicçom). Logo de instala-la dita aplicaçom, abrira-se uma janela de publicidade de "Vaginas en Lata, te la mereces y lo sabes", que é o nosso patrocinador. Depois de fazer "click" no banner, descarregaremos novamente outra aplicaçom (que possivelmente contenha um virus totalmente inócuo para a sua computadora, a pesar de que para reconhecer o seu SO quiçais tenha que borrar alguns arquivos vitais para o seu funcionamento), a qual o/a conduzirá a outra nova página onde deveremos introduzir os dados pessoais para a recepçom do envio. Esta página é consultada continuamente por hackers para dar-lhe seguridade ao processo e assegurar que todo ele decorre satisfatoriamente para o/a cliente.

É moi importante que feche os olhos cada 5 segundos durante todo o procedimento para evitar que os numerosos efeitos de luz que contenhem tanto as páginas como as aplicaçons-web lhe provoquem um ataque epiléptico.

Se tem alguma outra dúvida pode achega-la na seguinte ligaçom: preguntaleapunset@pacs.es

PACS e EeB, trabalhando juntos desde 2007 (since 2008).

A PACS parabeniza o EeB por ter superado a barreira das 3000 visitas

0 comentários:

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger