Cuando el mundo es gilipollas: Cristina López Schlichting

A repoluda mulher que podedes observar na fotografia é uma locutora da cadea COPE que tem um programa chamado "Las tardes con Cristina". Reparade em como terma do "manúbrio", nota-se que tem experiência no tema...

Pois esta mulher incluiu no seu programa uma secçom dedicada a "como curar la homosexualidad". Para tratar o tema convidou duas pessoas "especialistas" no tema: Mª Nieves González Rico, experta em planificaçom familiar natural (?) e directora da Fundación Desarrollo y Persona (que nome tam engraçado, nom si?), e mais a Ana Mercedes Rodríguez, também experta em métodos de planificaçom naturais (?) e membra-assessora do Subsecretariado Familia y Vida de la Conferencia Episcopal Española.

Tenho que dizer que a mim o tema da homossexualidade nom me quita o sono, e por suposto há posturas que discuto a respeito do colectivo gay (a exigência de que a Seguridade Social cubra a operaçom de mudança de sexo, por ejemplo), mais o que me parece lamentável é que se dem razoamentos tam pobres para justificar a homossexualidade como que "es una alteración".

Segundo as profissionais (mençom especial merece a Sra. Mercedes, cuja capacidade para se exprimir oralmente é de traca), entre as causas mais grotescas que podem empurrar a determinadas pessoas à homossexualidade, sobre todo no caso das mulheres lesbianas, topariam-se aspectos como a obesidade ou ter uma nai moi guapa, que poderia levar a unha baixa auto-estima e a sofrer desequilíbrios emocionais que levem uma moça a considerar-se lesbiana, chegando a confundir a amizade com alguma amiga com o amor (sic.).

Outros factores poderiam ser os maus tratos durante a infância ou por mor de pais ausentes ou violentos, nais sobreprotectoras ou submissas, antecedentes familiares e ausência de referentes dos dous sexos (sic.).

A explicaçom poético-psicológica das sexólogas alude em todo momento, para apoiar os casos que presentam, a "factores alterados" durante a puberdade, "anomalias en el desarrollo" e "heridas afectivas", chegando a assegurar que "autodescubrirse como homosexual genera sufrimiento". Ademais, assegura-se que as pessoas de "tendencia homosexual" tenhem problemas para "aceptar la diferencia", (seguro que som os homossexuais quem tenhem esse problema?) e que outros podem pensar de jeito diferente ou ser doutro partido político (quando uma das tipas di isso case escacho com o riso).

Recorre-se de forma sistemática às relaçons de causa-efeito e dam-se esperanças de como superar esses casos de homossexualidade, asegurando que o primeiro passo para sair dela é ser consciente do problema, da dor que gera e querer sair.

Se tendes 10 minutos, podedes escoitar o áudio aqui. A sério que nom tem desperdício ouvi-las falar. Hahahaha! Pobres putas!

Saúde!

0 comentários:

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger